FCL – יבוא ויצוא מאירופה

משלוח לאירופה – שילוח אקספרס ימי (FCL/LCL)

 

חברת IBL מציעה לקהל לקוחותיה שירותי משלוח אקספרס ביצוא / יבוא לאירופה ומאירופה, עם פריסה רחבה של סוכני Bansard במערב אירופה, לצד רשת סוכני WCA.

בעזרת רשת הסוכנים הרחבה והמקצועית שלנו, אנו יכולים להציע הגעה מהירה של משלוחים ליעדי מערב אירופה (דוגמה: GDANSK דרך KOPER בשילוב רכבת ומשאית בתוך 14 ימים בלבד).

נמלי הפריקה בהם אנו עושים שימוש לצורך שירות אקספרס הם: KOPER, TRIESTE, RAVENNA, VENICE, FOS. נוכל להציע אף להציע הגעה מהירה לרוטרדם בתוך 9-10 ימים (בעוד שירות ההובלה הימי עומד על 15-17 ימים).

משלוח מאירופה לישראל

משלוח מאירופה לישראל

 

IBL הינה בן היתר, חברת שילוח מאירופה המספקת שירותי שילוח אקספרס ימיים באמצעות שימוש ברשת סוכנים אמינים, איתם אנחנו משתפים פעולה כבר שנים. במסגרת השירות אנחנו אמונים על סידור הסחורות בקונטיינר בצורה יעילה עם הפרדות בין משלוחים מאירופה ועם סימון מתאים לכל משלוח ומשלוח. כל משלוח חלקי, מקבל שטר מטען פנימי ותחת כל מכולה קיים שטר מטען מאסטר, הממוען מהמשלח הבינלאומי בנמל המקור לשותפו המשלח בנמל היעד.

כמו כן, המשלח הבינלאומי בנמל היעד דואג לרכישת פקודת המסירה של הקונטיינר מחברת הספנות ואז מוכר את הפקודות הפנימיות לעמיל המכס שאמון על שחרור המשלוח עבור היבואן במדינת היעד.

 

צור קשר

השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן