עמילות מכס אשדוד

מה כוללים שירותיה של חברת עמילות מכס אשדוד

 

מעוניינים לייבא או לייצא סחורה דרך נמל אשדוד? אם כן, חשוב שתבצעו את ההליכים עם עמילות מכס של חברת IBL Logistics, המספקת מענה שלם ויעיל לכל צרכי מעבר הסחורות במכס.

לחצו כאן למידע נוסף
 

הצורך בסיוע מקצוע לנושאי עמילות מכס

חוקי ותקנות המכס הינם תחום מורכב וסבוך, עם הרבה מאוד רגולציה המתעדכנת מעת לעת, ולא מעט בירוקרטיה שצריך לעבור. אי לכך, בכדי להבטיח מעבר כמה שיותר חלק, מהיר וחסכוני, ההמלצה היא לפנות לקבלת סיוע של חברה מקצועית בתחום העמילות מכס של חברת IBL. מדובר בשירות מקצועי המוריד נטל משמעותי מכתפי העסק, ומוביל להליך יעיל, נכון ומהיר ללא עיכובים, ללא הוצאות מיותרות, ותוך הקפדה על בטחון המטען והגעתו ליעדו בזמן.

 

מה כוללים שירותי עמילות מכס

עבור גורמים המייבאים סחורות דרך נמל אשדוד, עמילות מכס היא מרכיב חיוני ובלתי נפרד. כאמור, את ההליכים חשוב לבצע עם סיוע של עמיל מכס מקצועי, המספק ללקוחותיו שורה ארוכה של שירותים. בין היתר, שירותי עמיל מכס אשדוד כוללים טיפול בכל הניירת הקשורה לנושאי המכס, וטיפול בכל ההיטלים שיש לשלם. בנוסף, עמיל מכס מייעץ ללקוחותיו בנושאי מיסוי וסיווג, וידאג לקבלת כל אישור נדרש מגורמי ממשל כמו מכון התקנים, משרד הבריאות או משרד התחבורה, משרד הכלכלה והתמ"ת. בנוסף, עמיל המכס ידאג לקבלת אישורי ייבוא זמניים, טיפול בנושאי ערבויות, הגשה של דוחות שונים לרשות המכס, ועוד.

נמל אשדוד עמילות מכס

הוצאת ייפוי כוח עבור עמיל מכס

בכדי לקבל את שירותי עמיל מכס, החוסך זמן וטרחה רבה ומבצע הליך כמה שיותר יעיל, חסכוני ומהיר, יש לדאוג להוציא עבורו ייפוי כוח תקף לתקופה של שנה ומעלה. ייפוי הכוח הזה יכול לשמש בשער עולמי, עם אפשרות להעברתו באמצעות מערכת כרטיס חכם שמתחברת למערכת ממוחשבת של רשות המכס והמיסים בישראל, המספקת ממשק דיגיטלי ממוחשב שמרכז את כל צרכי סחר החוץ. למערכת זו יש הרבה מאוד ממשקים מול חברות של עמילות מכס, מול יצואנים ויבואנים, מול מסופים ונמלים,  חברות ספנות ותעופה, חברות שילוח בינלאומיות, לשכות מסחר, מחסני בונדד ועוד.

 

שירותי עמילות מכס מקצועיים של IBL

שירותי עמילות מכס של חב' IBL בעלי ידע ויכולת לייעול וזירוז הליכי ייבוא וייצוא סחורות מנמלי חיפה ואשדוד, באופן המונע היווצרות של צוואר בקבוק, טעויות, עיכובים ותשלומים מיותרים. החברה מחזיקה בסניף בקרבת נמל אשדוד, לצד סניף בנמל חיפה ובשדה התעופה בן גוריון. הסניף באשדוד מספק רמה גבוהה של נגישות וטיפול יעיל בכל נושאי שחרור הסחורות מהמכס בנמל. בתוך כך, לחברה יש את  כל הכלים והאישורים הדרושים כדי לטפל בכל סוג של מטען, לרבות מטענים של תוצרת חקלאית, של מוצרי מזון, חומרים מסוכנים, ציוד צבאי ועוד.

כל זאת ועוד, בהתבסס על גישת עבודה השמה דגש על מקצועיות, איכות ויעילות, מתוך רצון לספק ללקוחות עסקיים מענה אמין בשקיפות מלאה, וכמה שיותר מדויק ומהיר.

עמילות המכס היא חלק בלתי נפרד משירותי שילוח בינלאומיים, המסופקים על ידי החברה בפריסה רחבה מאוד. IBL היא חלק מקבוצת Bansard הבינלאומית, שהתמזגה לפני מספר שנים עם חברת Seko האמריקאית, שפעילותה מתבצעת דרך מאה עשרים סניפים ביותר מארבעים מדינות. פריסה רחבה זו מספקת מענה לצורכי שילוח ועמילות מכס למגוון רחב מאוד של יעדים, תוך הכרת דרישות ותנאי המכס במדינות רבות, ויכולת לנהל הליכי עמילות מכס מהירים ויעילים בשלל נמלים ימיים, מעברי גבול יבשתיים ונמלי תעופה ברחבי העולם. את שירותי החברה ניתן לקבל בסין, ארה"ב, איטליה, ספרד, צרפת, הודו, תאילנד ועוד.

לשירותי עמילות מכס, ולקבלת עוד מידע מקצועי בנושא, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת IBL בטלפון 073-7773914 או במייל sales@bansard.co.il

 

 

צור קשר

השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן