עמיל מכס חיפה

חברת עמילות מכס חיפה – לקדם את ההליכים במהירות ובמקצועיות

 

יש לכם סחורה שאמורה להגיע לנמל חיפה? אם כן, כדאי שתאתרו חברות עמילות מכס בחיפה שיעזרו לכם לעבור את התהליך במכס על הצד הטוב ומהיר ביותר. בשורות הבאות תוכלו לקרוא ולקבל מידע בסיסי על הנושא.

לחצו כאן למידע נוסף

הצורך בסיוע מקצועי כדי לעבור את מכס חיפה

בהגיע סחורה לנמל חיפה, המכס מהווה מחסום משמעותי שיכולה להיות לו השפעה על מחירם של סחורות ומוצרים. מחסום הסחר הזה פועל על פי כל התקנות, הבירוקרטיה והחוקים הנהוגים בישראל בכל הקשור להליכי ייצוא וייבוא.

למעשה, סחורה מגיעה למכס בחיפה נדרשת לעמוד בשורה ארוכה של אישורים, ובלא לא מעט היטלים שיש לשלם. אי לכך, למי שחשוב לייבא סחורה מנמל חיפה כדאי לפעול עם חברת עמילות מכס מוכרת ומומלצת המחזיקה סניף בעיר.

עסק המייבא או מייצא סחורות דרך נמל חיפה, יספק לחברת עמילות המכס ייפוי כוח בכתב, מאומת על ידי נוטריון או עורך דין, המעניק לה את הסמכות לפעול בשמו מול רשויות המכס. ייפוי הכוח הזה יכלול את שמו של היצואן או היבואן, מספר עוסק מורשה או מספר תעודת זהות שלו, וכן מספר תעודות עמיל מכס וסוג הסמכות שיש בידי עמיל המכס. בעזרת ייפוי כוח זה עמיל מכס חיפה יכול לשלם את היטלי המכס, להגיש הצהרות למכס, לקבל משלוחים מרשויות המכס ועוד.

חברת עמילות מכס חיפה

סיוע של חברת עמילות מכס מקצועית ומומלצת

את שירותי עמילות מכס בחיפה חשוב לקבל מידי חברה מקצועית ומומלצת, שיש לה הרבה ניסיון בתחום כמו חברת IBL. חברה כזו יכולה להתמודד בהצלחה מול הליכים מורכבים, על כל הרגולציות הוותיקות והעדכניות שצריך לעמוד בהן בהליכי שילוח בינלאומיים, וזאת באופן נכון ויעיל ללא טעויות וללא עיכובים. כמו כן, הסיוע המקצועי של עמיל מכס מנוסה יכול לתרום לקבלת פטורים והנחות במכס, ובמיסים נוספים, והוא גם יעזור בהבנת כל משמעויות הליכי הייצוא והייבוא על היבטיהם השונים.

 

חברת עמילות מכס מומלצת בחיפה

למי שמחפש חברת עמילות מכס בחיפה כדאי שיצור קשר עם IBL, חברת שילוח בינלאומי השייכת לקבוצת BANSARD העולמית, שהתמזגה עם SEKO האמריקאית. הקבוצה מחזיקה סניף בחיפה בסמוך למשרדי המכס בעיר, לצד סניפים נוספים בנתב"ג ונמל אשדוד, ומאה עשרים סניפים נוספים בארבעים מדינות ברחבי העולם.

ביכולתנו לספק מענה מתקדם ומקצועי לכל צורכי הייצוא והייבוא דרך נמל חיפה, באמצעות עמילי מכס מנוסים ומורשים הפועלים מטעמנו מול רשויות המכס והממשל. הסוכנים שלנו מסייעים בביצוע הליכי ייבוא וייצוא יעילים, חסכוניים ונטולי עיכובים. חשוב להבין כי הליכים מקצועיים ויעילים מונעים היווצרות של צוואר בקבוק מול המכס, תורמים לזירוז ההתנהלות ומונעים הוצאות מיותרות. מעבר לכך, מקצועיותה של חברתנו ניכרת ברמה גבוהה של נגישות למכס, ביכולת לקשר בין יבואנים לספקים, וביכולת להמציא כל מסמך ואישור הנדרש על ידי הרשויות.

 

לשירותי חברת עמילות מכס בחיפה ולקבלת עוד מידע מקצועי בנושא, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת IBL בטלפון 073-7773914 או במייל sales@bansard.co.il

 

צור קשר

השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן