חברות שילוח בינלאומי

 

מה הופך חברת שילוח בינלאומי למקצועית ומומלצת

 

לאור העלייה הניכרת בסחר האלקטרוני, ותהליכי הגלובליזציה שממשיכים להתרחב, הולך וגדל הביקוש למשלוחים בינלאומיים דרך היבשה, הים והאוויר. במידה ומשלוחים אלו נדרשים על בסיס קבוע, חשוב לבצעם עם חברת שילוח בינלאומית מקצועית ומומלצת.

לחצו כאן למידע נוסף

שירותי שילוח בינלאומיים מקיפים ושלמים

חברת שילוח בינלאומית מקצועית, היא קודם כל אחת שתחום זה הוא עיסוקה העיקרי. החברה מספקת ללקוחותיה מענה מקיף ושלם, המתחיל במתן הצעה ללקוח המדויקת לצרכיו, קבלת הזמנה מהלקוח, יצירת קשר עם סוכנים רלוונטיים, איסוף המשלוח ובחירת אמצעי שילוח. כמו כן, השירות של  חברות שילוח בינלאומי כולל מעקב צמוד אחר המשלוח, הוצאת שטר מטען, תעודות מקור, בדיקת מסמכים, שחרור הסחורה במכס, והובלה יבשתית של המשלוח ופריקתו בכל כתובת מבוקשת, ועוד.

 

הצורך בשירותי חברות שילוח בינלאומיות

שירותיהן של חברות שילוח בינלאומיות נדרשים על ידי כל גורם העוסק בייבוא וייצוא של מטענים וסחורות, כגון עסקים, חברות, ארגונים, יבואנים, יצואנים, אנשי עסקים, גופי ציבור ואנשים פרטיים. השירות נדרש עקב מורכבות הליכי השילוח הבינלאומיים, הכרוכים בבירוקרטיה סבוכה ובלא מעט חוקים, תקנים והיטלים שיש להכיר. חשוב להבין כי חוסר היכרות או חוסר דיוק בהתנהלות מול הליכי השילוח הנדרשים, עלולים להסתיים בעיכובים, קנסות, תשלומים נוספים ואף באובדן של המשלוח.

אי לכך, שירותי חברות שילוח בינלאומיות נדרשים בימינו על ידי גורמים רבים במשק, בעיקר כאלו שמרבים לעסוק בייצוא וייבוא ונדרשים בסיוע של חברה המקושרת בארצות בהן העסק פועל. החברה מעניקה סיוע בארגון אמצעי שילוח יבשתי, ימי ואווירי, בהתמודדות מול דרישות עמילות המכס, ובביצוע הליך שילוח כמה שיותר בטוח, יעיל ומהיר.

חברות שילוח לחו"ל

שירות שלם מדלת לדלת

על מנת להקטין את הטרחה הכרוכה בשילוח בינלאומי, כדאי לבחור חברות שילוח לחו"ל המספקות שירות מדלת לדלת, כלומר מהכתובת של היצואן ועד לכתובת של היבואן, מתחילת הוצאת הזמנה ועד לסיום אספקתה. שירות זה מספק מענה שלם, יעיל ומהיר, הכולל כל אמצעי שינוע נדרש בים, ביבשה או באוויר. כמו כן, חברות שילוח מקצועיות יספקו במסגרת זו במידת הצורך גם שירותי אריזה בהתאם לדרישות הלקוח, אחסון של סחורות טרם ולאחר בדיקות מכס, ועוד.

 

חברת שילוח עם כמה שיותר קשרים ברחבי העולם

עוד פרמטר מרכזי ההופך חברת שילוח בינלאומי למקצועית, הינו היקף הקשרים שיש לה במדינות שונות ברחבי העולם, לרבות סוכנים ושיתופי פעולה ענפים. אי לכך, הבחירה הטובה ביותר תהיה בחברת שילוח השייכת לקבוצה בינלאומית, שיש לה הרבה מאוד סניפים במדינות שונות, מה שמייעל באופן ניכר את הליכי הייבוא והייצוא הנדרשים.

כמו כן, יש לבחור בחברה בעלת קשרי עבודה עם כמה שיותר חברות הובלה, בין אם מדובר בחברות ספנות, חברות תעופה או חברות של הובלה יבשתית. היכרות כזו מאפשרת לספק מענה לכל משלוח, לכל יעד ובכל מועד נדרש, עם יכולת לנהל מו"מ אפקטיבי מול חברות ההובלה ולהעניק ללקוח את תנאי השילוח המשתלמים, הבטוחים והמתאימים ביותר.

 

חברת שילוח בינלאומי מומלצת

למי שמחפש חברת שילוח בינלאומי מקצועית ומומלצת כדאי ליצור קשר עם IBL, הנמנית על חברות השילוח הגדולות והוותיקות בישראל. החברה מהווה חלק מקבוצת שילוח בינלאומית שמשרדיה הראשיים שוכנים בחיפה, בעלת רשת הפרוסה על פני 40 מדינות עם כ-120 סניפים רחבי העולם.

לחברה היכרות רבת שנים וקשרים הדוקים עם שורה ארוכה של חברות הובלה בים, באוויר ויבשה ועם רשת סוכנים הפרוסה בכל העולם. בנוסף, לכל לקוח ולכל משלוח מסופק במידת הצורך שירות שלם מדלת לדלת, וכל הנדרש עבור המשלוח בהתאם לדרישות, למשל שילוח אקספרס לחו"ל, אריזת המשלוח, טיפול בכל נושאי ביטוח ומכס וכדומה. בנוסף, כל לקוח של החברה זוכה ללווי שלם בשקיפות מלאה לאורך הליך השילוח, מתחילתו ועד סופו. זאת, לרבות בחירת מסלול השילוח המתאים ביותר לצורכי הלקוח, לאופי הסחורה, למועדי הגעה ולמסגרת התקציב.

כל אלו ועוד מפחיתים באופן מהותי את הצורך של לקוחותינו להתעסק בנושאי השילוח, בעודם יכולים לעקוב אחר המשלוח בכל רגע נתון ולקבל מענה מאיתנו לכל בעיה או שאלה.

 

לשירותי חברת שילוח בינלאומי מקצועית ומומלצת, ולקבלת עוד מידע מקצועי בנושא, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת IBL בטלפון 073-7773914 או במייל sales@bansard.co.il

צור קשר

השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן