משלוח אקספרס לחו"ל

משלוח דחוף לחו"ל

 

לכשעולה הצורך לבצע משלוח דחוף לחול, במקרים של עיכובי ייצור, מחסור על מדפי חנויות, סיבות אישיות, ומשלוחים עם תאריך תפוגה קצר כמו משלוחי מזון, ועוד. על המשמעות של משלוח מהיר לחו"ל ועל האמצעים השונים לביצועו, ניתן לקרוא במאמר הבא.

לחצו כאן למידע נוסף

שירותי משלוחים מהירים לחו"ל בימינו

בזכות התפתחויות טכנולוגיות ותהליכי גלובליזציה, שליחת חבילות לחו"ל הפכה לפשוטה ומהירה. המסחר המבוצע אונליין דרך האינטרנט, מאפשר לבצע הזמנות בחו"ל פשוט על ידי לחיצת כפתור. כל מערך הלוגיסטיקה של שילוח בינלאומי הפך להרבה יותר מתקדם.
מערכים לוגיסטיים מבוססים על מערכות ממוחשבות חכמות, מהירות ויעילות, שרמת הטעויות שלהן קטנה מאוד ורמת הדיוק, הארגון והמעקב שלהן גדולה מאוד. כך מתקבלים אמצעים בטוחים, אמינים ומהירים לביצוע משלוחים לחו"ל דרך הים, האוויר והיבשה.

גם המעקב של הלקוחות אחר ההזמנות שלהם הוא קל נגיש ונח כך שהם יכולים לקבל עדכונים על הזמנותיהם למחשב ולטל' הנייד שלהם.

 

עלות משלוחים מהירים לחו"ל

כאמור, עלות משלוחים מהירים לחו"ל גבוהה מזו של משלוחים רגילים. יחד עם זאת, המחיר המדויק אינו אחיד והוא נקבע בהתאם לנפח החבילה, משקלה, היעד שלה, באם היא נדרשת בתנאי שילוח מיוחדים, עלות הביטוח של המשלוח, ועוד. אי לכך, בכדי לדעת את העלות המדויקת של משלוח מהיר יש לכמת את הפרמטרים השונים ולבחון את התוצאה המתקבלת מבין מספר אופציות זמינות. בהתאם לכך, יש לבחור באופציה הטובה והכדאית ביותר.

משלוח מהיר לחו"ל

 

אפשרויות מומלצות להזמנת משלוחים מהירים לחו"ל

משלוח מהיר מחו"ל ולמו"ל מוצע על ידי גורמים רבים, מהם יש לבחור את היותר מומלצים ואמינים. הגורמים המומלצים למשלוחים מהירים בחו"ל מטעם חברתנו IBL, הינם:

 

  • משלוח אקספרס לחו"ל לאירופה בשילוח ימי FCL/LCL שירותי שילוח אקספרס ימיים לצורכי ייצוא וייבוא מאירופה ואליה. שירותים אלו נשענים על רשת מקצועית ורחבה של סוכנים, המאפשרת הגעה מהירה לכל יעד במערב אירופה, בשילוב אמצעי שינוע יבשתיים. השירות המהיר מוצע במגוון נמלים ברחבי היבשת והוא מסופק בהליך יעיל, בטוח ומסודר.
  • Time critical בלדרות בינלאומית למשלוחים דחופים- שירות שילוח אקספרס אווירי עד הבית, ייעודי לעוסקים בייבוא וייצוא, המספק מענה מותאם אישית לצורכי כל לקוח בהתאם לאופי המשלוח ולוחות זמנים. על פי נתונים אלו ייבחר שירות האקספרס המתאים ביותר, תוך בחינת שיקולי עלות מול מהירות. כמו כן, השירות כולל את הכנת כל הניירת הנדרשת עבור תשלומי ביטוח ומיסים, תיאום מדויק של מועד איסוף המשלוח, ועוד.
  • הובלה יבשתית בארה"ב– שירותי הובלה מהירים במיוחד המשלימים את הליך האספקה מנמל ימי או אווירי. שירותים אלו מבוצעים בעזרת רשת מקצועית של סוכנים וחברות הובלה מומלצות, ומסייעים בקיצור מועדי הובלת המשלוח מהנמל ועד יעד סופי.

 

לשירותי שילוח בינלאומי מהירים לחו"ל, ולקבלת עוד מידע מקצועי בנושא, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת IBL בטלפון 073-7773914 או במייל sales@bansard.co.il

צור קשר

השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן