כמה עולה משלוח חבילה לחול

כמה עולה משלוח לחו"ל

 

לשאלה כמה עולה משלוח חבילה לחול יש חשיבות רבה, בין אם מדובר במשלוח במסגרת פרטית, עסקית או ציבורית. יחד עם זאת, לשאלה כמה עולה משלוח לחול אין תשובה אחת ויחידה, שכן מחירי משלוח חבילות לחו"ל מאוד דינאמיים. העלות משתנה בהתאם למאפייני המשלוח ודרך שילוחו, ועוד שורה של גורמים שיכולים להפחית או להעלות את המחיר. כדי לסבר את האוזן, המחיר יכול להתחיל בעשרות שקלים לחבילות קטנות במשלוח פשוט, ועשוי להאמיר למאות שקלים ויותר עבור משלוח של חבילות מיוחדות, רבות וגדולות.

לחצו כאן למידע נוסף

הפרמטרים שמשפיעים על מחירי משלוחים לחו"ל

עלות משלוח חבילה לחו"ל אינה אחידה ומושפעת משורה של פרמטרים שהעיקריים שבהם הינם:

  • יש הבדל מהותי בין עלויות השילוח של חבילות דרך הים, האוויר או היבשה, כשלרוב תעריפי שילוח ימי יהיו הרבה יותר זולים מאלו של שילוח אווירי. כמו כן, יש הבדל בעלות השילוח באם הוא כרוך בהובלה על ידי משאית, רכבת וכדומה.
  • לכמות החבילות וגודל המשלוח יש השפעה ישירה על העלויות. ככול שהחבילה שוקלת יותר או שהנפח שלה גדול יותר, מחיר השילוח לחו"ל עולה בהתאם.
  • במקרים של משלוח חבילה לחו"ל הנדרשת בתנאים מיוחדים, סביר להניח שתנאים אלו יהיו כרוכים בתוספת מחיר. תנאים מיוחדים יכולים להידרש עבור משלוח שביר, תנאי קירור, משלוח במידות חריגות ועוד.
  • עוד גורם שיש לקחת בחשבון, המשפיע באופן ישיר על עלות משלוחים לחו"ל, הינו מידת הדחיפות. בדומה למשלוחים בתוך הארץ, ככול שמדובר במשלוח יותר דחוף שנדרש להגיע יותר מהר, כך עלות המשלוח תעלה בהתאם.
  • מרחק ומשך הובלת המשלוח באוויר, בים או ביבשה, והמסלול שהמשלוח יעבור, משפיעים באופן ישיר על העלות. למשל, יש הבדל בין עלות משלוח לקפריסין לעומת משלוח ליפן או לארה"ב.
  • בעלות משלוח לחו"ל יש לקחת בחשבון גם מיסים, היטלים ואגרות במדינות היעד השונות, שסכומם משתנה בין מדינה אחת לאחרת ולעיתים הם אף משתנים בין עונות השנה.
  • חשוב לדעת כי מחירי המשלוחים אינם אחידים גם בין חברות השילוח הבינלאומי, שפועלות בשוק תחרותי במיוחד.
  • עלות משלוח לחו"ל גם מושפעת מתעריפי חברות שילוח ימי ואוויר. עם סיוע של גורם מקצועי כמו IBL, ניתן להשיג מחירים תחרותיים.
  • לעלות המשלוח, ובייחוד בחבילות יקרות ערך, יש להוסיף גם ביטוח לכיסוי נזקים שונים שיכולים להיגרם כמו חבלה, השחתה, גניבה או אובדן.

עלות משלוח חבילה לחו ל

עלויות של שילוח ימי

שילוח ימי הינה דרך מוכרת וותיקה, המספקת בעיקר למשלוחים גדולים וכבדים מענה מושלם. בהשוואה לשילוח אווירי, שילוח ימי יהיה לרוב הרבה יותר זול, כאשר עלותו המדויקת נקבעת בהתאם למאפייני המשלוח. בתוך כך, יש הבדל בעלויות של שילוח ימי בהתאם לגודלה של המכולה, למשל באם מדובר במכולה קטנה של 20, רגל או מכולה 40 רגל ו – 40 רגל גבוה או מכולות מיוחדות ייעודיות כגון מכולות קירור או מכולות גג פתוח וכו'.

בנוסף, בשילוח ימי יש לקחת בחשבון היטלים שונים שסכומם משתנה מעת לעת וממדינה למדינה. למשל, מחיר היטלי הדלק נקבעים בהתאם למחיר הדלק, היטלי סיכוני מלחמה נדרשים במסלולי שיט עם רמה גבוהה של סיכון לפעילות עוינת, וכך גם סכום היטלי הנמל משתנה בין הנמלים השונים.

 

עלויות של שילוח אווירי

עקב מגבלת שטח ההובלה, ובגין מחיר גבוה של משלוחי חבילות, שילוח אווירי באמצעות מטוסים מיועד בדרך ככל לחבילות ומטענים קטנים בנפחם ובמשקלם, ועבור חבילות שיש חשיבות רבה לשילוחן המהיר. העלות של הובלה אווירית מחושבת לפי נפח או משקל החבילה, הגדול מבין השניים, כך שאם נפח חבילה גדול ממשקלה עלות השילוח תחושב לפי נפחה של החבילה, ולהיפך. וכמובן, מחירי הובלה אווירית לחו"ל מושפעים מתעריפי חברות התעופה.

 

חברת שילוח מומלצת ומשתלמת

אם אתם מחפשים חברת שילוח מומלצת המציעה את מגוון שירותיה עבור מחיר אטרקטיבי, כדאי לכם ליצור קשר עם חברת IBL. החברה המהווה חלק מקבוצה בינלאומית, מספקת שירותי שילוח בינלאומי ימי, אווירי ויבשתי עבור מחיר משתלם במיוחד.

העלות הכדאית נובעת, בין היתר, מהיכרות עם מגוון רחב של חברות תעופה, ספנות והובלה יבשתית, מהן אנו יכולים לבחור בגורם מקצועי המציע את שירותיו במחיר הטוב ביותר בשל הסכמים שיש לחברה בחברות הספנות ופריסת סניפים ובעלת מספר גדול של סוכנים בכל העולם. IBL משיגה עבור לקוחותיה את התעריפים הטובים והמשתלמים ביותר עבור לקוחותיה.

 

לשירותי שילוח בינלאומי במחירים משתלמים במיוחד, ולקבלת עוד מידע מקצועי בנושא, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת IBL בטלפון 073-7773914 או במייל sales@bansard.co.il

 

צור קשר

השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן