חברות שילוח ועמילות מכס

ייפוי כוח לסוכן מכס- עמילות מכס

המכסים בישראל מהווים חסם סחר חשוב, ויכולים להשפיע משמעותית על מחירי הסחורות והשירותים. ישראל, כמדינה מתקדמת, מפעילה חוקים ובירוקרטיות נוקשות לייבוא וייצוא סחורות לארץ וממנה.

הפעילות המכסית בארץ בנויה משני גורמים עיקריים: מעגלי האישורים ומעגלי ההיטלים- המיסים. החוקים משתנים ממדינה למדינה ויש להכירם לעומק. בתחום המכס- יבואנים ויצואנים זקוקים לשרותם של חברות שילוח ועמילות מכס.

חברות שילוח בינלאומי כמו IBL, אמורות לספק מענה מקצועי ושלם לצרכים של היבואנים ושל היצואנים. החברות הנ"ל מפעילות עמילי מכס מורשים ומנוסים שעובדים מול רשויות המס והממשל, ובכך תורמים לייעול משמעותי של תהליכי היבוא והיצוא, ללא עיכובים וללא תשלומים מיותרים.

לחצו כאן למידע נוסף

 

ייפוי כוח לעמיל מכס

ייפוי כוח לעמיל מכס הוא מסמך משפטי המעניק לעמיל מכס את הסמכות לפעול בשם היבואן או היצואן בהליכים מול רשויות המכס. ייפוי הכוח צריך להיות כתוב בכתב, חתום על ידי היבואן או היצואן, ויש לכלול בו את הפרטים הבאים:

  • שם היבואן או היצואן
  • מספר תעודת הזהות או מספר עוסק מורשה של היבואן או היצואן
  • שם העמיל המכס
  • מספר תעודת העמיל המכס
  • סוג הסמכות שניתנת לעמיל המכס

ייפוי הכוח צריך להיות מאומת על ידי עורך דין או רשם נוטריון.

סמכויות העמיל המכס כוללות, בין היתר:

  • להגיש הצהרות מכס
  • לשלם מכסים ודואר
  • לקבל משלוח מרשויות המכס
  • לפעול בכל הליכים נוספים הנדרשים מול רשויות המכס

ייפוי כוח לעמיל מכס הוא כלי חשוב עבור יבואנים ויצואנים, המאפשר להם לחסוך זמן וכסף בהליכים מול רשויות המכס.

 

"שער עולמי" – מכס ישראל

מערכת שער עולמי של מכס ישראל היא מערכת ממוחשבת המאפשרת ליבואנים ויצואנים להגיש הצהרות מכס, לשלם מכסים ודואר, לקבל משלוח מרשויות המכס ולפעול בכל הליכים נוספים הנדרשים מול רשויות המכס באופן מקוון. המערכת מהווה חלק ממהלך כולל של רשות המיסים להנגיש את השירותים שלה לציבור ולייעל את תהליכי העבודה. המערכת נגישה מאוד וידידותית לכל סוגי ומאפייני העסקים.
המידע שקיים במכס ישראל לפעמים משותף עם גופים בינלאומיים במדינות אחרות הנזקקות  בחקירות פיננסיות.

 

כרטיס חכם לשידור מקוון–"שער עולמי"

כרטיס חכם לשידור מקוון–"שער עולמי" הוא כלי המאפשר לעסקים לייעל את תהליך היבוא והיצוא. הכרטיס החכם מאפשר לעסקים להגיש הצהרות מכס, לשלם מכסים ודואר, לקבל משלוח מרשויות המכס ולפעול בכל הליכים נוספים הנדרשים מול רשויות המכס באופן מקוון.

הכרטיס החכם מאפשר לעסקים לחסוך זמן וכסף בהליכים מול רשויות המכס, וכן לשפר את השקיפות והיעילות של תהליך היבוא והיצוא.

 

תצהיר יבואן במערכת "שער עולמי"

תצהיר היבואן, ניתן למילוי דרך מערכת שער עולמי, תקף לשנה ויש לעשותו עבור סחורה מעל 5,000 $. הוא משמש את רשויות המכס בארץ, לוודא, בין היתר שאין יחסים שאינם נקיים,  בין היצואן ליבואן שיכולים לייצר ניגוד אינטרסים והעלמת כספי מיסים וכיו"ב לכן המכס רוצה לדעת שהעסקאות בין היצואן ליבואן אינן נגועות באינטרסים שאינם כשרים.

שירותי שילוח בינלאומי ועמילות מכס- מדוע חשוב לשכור שירותים מחברה בעלת שם ומוניטין

ישנם מספר סיבות מדוע כל כך חשוב להשתמש ולקבל שירותים מחברות של עמילני מכס עבור שילוח בינלאומי:

  • עמילות מכס היא תהליך מורכב, ישנן רגולציות רבות שצריך לעמוד בהן בעת שילוח בינלאומי, עמיל מכס מנוסה יכיר את הרגולציות והתהליכים בארץ ובמדינות היעד ויהיה מסוגל לעזור לכם להימנע מעיכובים או דוחות.
  • היעזרות עם חברות שילוח ועמילות מכס יכולה לחסוך לכם משאבי זמן וכסף. עמיל מכס מקצועי כמו IBL Logistics יכול לעזור לכם לקבל את ההנחות והפטורים המגיעים לכם עבור המיסים והמכסים. IBL כמו חברות שילוח מקצועיות יכולות לסייע לכם ולקשר אתכם עם מציאת המסלולים והספקים הטובים ביותר עבור השילוח שלכם.
  • תהליך השילוח הבינלאומי יכול להיות מסובך ומייגע. IBL כעמיל מכס, יכול לעזור לכם להתמודד עם כל ההיבטים של התהליך הייבוא או הייצוא. הוא מעודכן בהנחיות ונהלים חדשים ומכיר את הרגולציות המתבקשות.

 

שירותי עמילות מכס

IBL הינה חברת שילוח בינלאומית ועמילות מכס. החברה הוקמה בשנת 2015 בישראל כסניף של חברת BANSARD שהוקמה ב – 1963 משרדי הנהלת החברה ממוקמים בצרפת והיא פרוסה בכל רחבי העולם. לאחרונה נרכשה החברה ע"י חברת  SEKO  האמריקאית ומתוקף זה היכולות הלוגיסטיים והשירותים ללקוח גדלו מאוד.
בישראל החברה פועלת בפריסה ארצית בשלושה מוקדי פעילות מרכזיים (חיפה, אשדוד ונתב"ג).להזמנת שירותי עמילות מכס מקצועיים, ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת IBL בטלפון 073-7773914 או במייל sales@bansard.co.il.

צור קשר

השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן