עמיל מכס מומלץ

 

מה זה עמילות מכס ואיך בוחרים עמיל מכס?

בכל מקום שאליו תכניסו סחורות בארץ ובעולם, בין אם באופן עסקי או אישי, תדרשו לשלם עמלות מכס או בשפה המקצועית תשלום עמילות מכס.

לחצו כאן למידע נוסף

משמעותו של עמיל מכס ותפקידו

שירות עמילות מכס נועד לייצג בעלי עסקים או לקוחות פרטיים מול רשויות המכס והוא לרוב כלול בשירותי שילוח בינלאומי בכל דרך של שילוח ימי או אווירי. אלו למעשה, שירותים הניתנים על ידי אנשי מקצוע (סוכני מכס ופקידי רישוי) במסגרת התהליכים הקשורים לסחר הבינלאומי. השירות עצמו נדרש למעשה לכל מי שעוסק ביצוא ויבוא של סחורות, במהלכו תוסדר כל הניירת הנדרשת לשם מעבר מכס ויושלמו כל ההיטלים הנלווים לכך.

עמיל מכס נדרש להיות בקיא ומעודכן בכל הסיווגים של סחורות, כך שיוכל להפחית כמה שרק אפשר את תשלומי המס. עליו לדעת אילו טפסים המתאימים לסיווג של הסחורות יש להגיש למכס ובאחריותו לדאוג לתשלום של כל אגרה ומס נדרשים. בתור שכזה לבעל המקצוע יש הכרות מלאה עם ההליכים הנדרשים ועלויות מיסים עבור כל סוג של סחורה.

כמו כן, עמיל המכס ידע על כל פטור אפשרי ועל כל הסכמי הסחר שיש לישראל עם מדינות שונות. הוא ידאג לקבלת כל אישור ממשלתי ייצג את לקוחותיו מול רשויות המס במקרה של בעיה וידאג שהתהליך יעבור באופן כמה שיותר חלק ומהיר.

כפועל יוצא מכך, יש חשיבות רבה לבחירת עמיל מכס מקצועי ומומלץ.

 

מה כולל תהליך השחרור במכס?

כאמור, שירות עמילות מכס אינו מסתכם בביצוע תשלום עמילות מכס שחרור פריט מול רשויות המכס. התהליך כולו כולל בין היתר, ייעוץ לגבי חוקיות הייבוא, מיון הסחורות וקביעת המיסוי על כל סוג, הפקת אישורים מהרשויות המוסמכות וכמובן, ניהול ובקשה על כל תהליך שחרור המשלוח /החבילה מהמכס.

מדובר בתהליך מורכב ולעיתים גם ארוך ולכן, עמיל המכס חייב לעבוד לא רק מול פקידי המכס. פעמים רבות, חברות המעניקה שירותי עמילות מכס צריכות להיות בעלות קשרים גם לגופים רשמיים וממשלתיים כמו משרד הכלכלה והאוצר, משרד התחבורה, משרד הבריאות, מכון התקנים הישראלי וכן הלאה.

יש חשיבות רבה לקשרים של עמיל המכס, מאחר והם יכולים לסייע בייעול תהליך השילוח ובהורדת עלויות של הובלה ימית ויבשתית. כפועל יוצא מכך, שירותי עמיל מכס חיוניים לכל מי שעוסק בשילוח בינלאומי מיעדים שונים בעולם, הזקוק לאדם שמכיר את דרישות המכס במדינות השונות, מכיר את מאפייני השוק המקומי, את הנהלים באותה מדינה ואת האנשים שמאחורי הדלפק.

עמיל מכס מומלץ

מה כולל השירות המקיף שלנו?

  1. שירות מקצועי לכל לקוח

חברתנו מעניקה ללקוחות מכל ענפי ומגזרי המשק שירות עמילות מכס מקצועי, יעיל, מדויק ואיכותי, השם דגש על ביצועים מהירים, מתוך הבנת חשיבות זמן תגובה מהיר בעולם העסקי, וזאת לצד שירות אמין ברמת שקיפות מלאה. את השירותים חברתנו מספקת ממשרדיה השוכנים ליד נמלי אשדוד וחיפה, תוך  מילוי כל מסמך נדרש עבור רשויות המס, וטיפול ויחס אישי לכל שחרור מהמכס. כל זאת אלו ועוד מזרזים את ההליכים ומונעים היתקעות של סחורות, עם תשלום מדויק עבור המטען שאינו עולה על הנדרש.

  1. שירותי עמילות מכס מקיפים ושלמים

עימנו תזכו בשירותי עמילות מכס מקיפים ושלמים, עם מסירות ישירות בכל שעה נדרשת, לצד הובלה יבשתית של כל סוג סחורה, לרבות חומרים מסוכנים, לכל כתובת מבוקשת בארץ. כמו כן, אנו מטפלים במשלוחים במעבר ובמחסני ערובה. בנוסף, נדאג לספק לכל משלוח אישורים נדרשים ממשרדי ממשלה שונים כמו משרד התמ"ת, משרד הבריאות, משרד התחבורה ומכון התקנים הישראלי. זאת לצד אישורים עבור יבוא זמני והגשה של דוחות למכס, וטיפול בנושאי ערבויות.

אנו מעניקים ללקוחותינו ייעוץ בנושאי מיסוי ובנושאי סיווג, ואנו גם מתמחים ביבוא של מטענים וסחורה מיוחדת, כדוגמת מוצרי חקלאות ומזון, חומרים מסוכנים, ציוד צבאי ועוד.

  1. ייפוי כוח עבור עמיל מכס

בכדי להקל על הליכי עמילות מכס ולאפשר ללקוחות שלנו כמה שפחות התעסקות, ניתן לספק לנו ייפוי כוח לעמיל מכס, המעיד על כך שהיבואן מאשר לנו לשחרר את המשלוח שלו מול רשויות המכס. מדובר בשירות מתקדם המבוצע באמצעות כרטיס חכם המכונה שער עולמי, עם טופס מקוון שאותו הלקוחות שלנו ממלאים ושנתוניו עוברים לכרטיס החכם. ניתן להעניק לנו ייפוי כוח לכל תקופה נדרשת, של שנה או יותר.

  1. קבלת אישורים ממכון התקנים

לצד מעבר במכס, עולה לא אחת הצורך להעביר את הסחורות למכון התקנים הישראלי לאישור.  במקרים אלו הנציג של חברתנו במכון התקנים, המכיר היטב את המעבדות והמחלקות השונות במכון, ידאג ללוות את כל התהליך ולוודא שבמועד המבוקש ניתנים עבור הסחורה כל האישורים הנדרשים. כמו כן, לקוחותינו יכולים לקבל מאתנו ייעוץ מקצועי אודות עלות מיסים נדרשת ומשך הטיפול באישור במכון התקנים.

 

שירותי עמילות מכס ליבוא אישי- חברת IBL

אם אתם מחפשים עמיל מכס יבוא אישי או עמיל מכס עבור הליכי יבוא של העסק שלכם, הגעתם למקום הנכון.  אנו IBL חברת עמילות מכס המתמחה בשילוח בינלאומי ומספקת שירות מקצועי, יעיל ומהיר לכל לקוח.

חברתנו מעסיקה אנשי מקצוע מוסמכים לתפקיד זה מטעם אגפי המכס והמע"מ, עמילי מכס מנוסים המכירים היטב את התהליך הצפוי על כל רכיבי הבירוקרטיה לשחרור יעיל ומהיר של סחורות מנמל התעופה או נמל ימי.

חברתנו גם מספקת מענה ללקוחות פרטיים המבקשים לייבא באופן אישי סחורות ומוצרים לארץ, עם ייעוץ מקצועי וטיפול בכל נושאי עמילות המכס. הליווי יינתן עבור כל סוג של סחורה, בכל גובה מכס שיש לשלם עבורה. כמו כן, אנו נדאג למלא כל טופס נדרש, נטפל במקרים של פריטים המעוכבים במכס עקב סיבות שונות, נשלם במידת הצורך עבור דמי אחסנה, וגם נוביל את הסחורה לבית הלקוח לכל כתובת מבוקשת בארץ.

להזמנת שירותי עמיל מכס מקצועי ומומלץ, ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו עימנו קשר בטלפון 073-7773914 או במייל sales@bansard.co.il.

צור קשר

השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן