אודות שירותי שילוח עם הובלה ימית מאירופה

בהיותה קרובה מבחינה גיאוגרפית לישראל, ומכיוון שמדובר במדינות מערביות מתקדמות עם תרבות סחר דומה, נתיב הסחר בין ישראל לאירופה מאוד פורה ועמוס. חברות רבות מהארץ, מייבאות ומייצאות סחורות מאירופה ואליה, בעיקר דרך הים. את התהליך יש לבצע עם חברת שילוח ימי לאירופה, בעלת ניסיון ומקצועיות.

לחצו כאן למידע נוסף

מחפשים חברות שילוח מישראל לאירופה או חברת שילוח מאירופה לישראל? כדאי לכם ליצור קשר עם חברת הלוגיסטיקה והשילוח הבינלאומית,IBL , שהינה חלק מקבוצה גלובלית ומשרדיה הראשיים ממוקמים בצרפת. החברה מבצעת הובלה ימית מארה"ב לישראל ולהפך, וכן מאירופה לישראל ולהיפך. אנו מספקים ללקוחותינו שירות מקצועי, יעיל, איכותי ומהיר, השם מול עיניו את צרכי הלקוח, טובתו והצלחתו.אנו מלווים את הלקוח לכל אורך תהליך השילוח, גם במהלך הובלה ימית לאירופה או ממנה.

למה חשוב לבחור חברת שילוח מקצועית ואמינה?

בעת משלוח סחורות בין ישראל לאירופה, בחירת חברת שילוח מאירופה לישראל שתהיה מקצועית ואמינה, היא חיונית לתהליך לוגיסטי חלק ויעיל. חברת שילוח בעלת מוניטין, מבטיחה אספקה ​​בטוחה ומהירה של הסחורה, מקטינה את הסיכון לעיכובים או נזקים ומעניקה רמת שירות גבוהה, המשרה אמון אצל לקוחות פרטיים ועסקיים גם יחד.

לחברות מקצועיות של שילוח מאירופה, יש את הידע והניסיון, להתנהל מול תקנות שילוח בינלאומיות מורכבות, נהלי מכס ודרישות בירוקרטיות ספציפיות לכל אזור. זה מבטיח עמידה בסטנדרטים החוקיים וממזער את הסבירות לעיכובים או סיבוכים, במשלוח בין לאומי.

בנוסף, אמינות היא מעל הכל, כאשר מפקידים סחורה יקרת ערך, בידיה של חברת שילוח. חברה אמינה, מציעה מערכות מעקב שקופות, שירות לקוחות מתקשר ויעיל ותקשורת ברורה, לאורך כל תהליך המשלוח. שקיפות זו מטפחת אמון ומאפשרת ניטור בזמן אמת, של המשלוחים. כך היא נותנת שקט נפשי, לשולחים ולנמענים כאחד.

על ידי בחירה בחברת שילוח מקצועית ואמינה, לצורך משלוח מאירופה לישראל ולהיפך, בעלי עסקים רבים מייעלים את הפעילות הלוגיסטית שלהם, שומרים על שביעות רצון הלקוחות ועל המוניטין שלהם, במשלוחים שמגיעים בבטחה ובזמן. השקעה במציאת שילוח מהימן, תורמת בסופו של דבר להצלחה וליעילות הכוללת, של שרשרת האספקה ​​בין שני האזורים.

בחירת נתיב שילוח ימי

יש באירופה מספר לא מבוטל של נמלים ימיים, מהם ניתן לבצע שילוח בינלאומי לישראל וממנה. הבחירה בנמל מתאים מורכבת משקלול של מספר נתונים, הכוללים בין היתר את המיקום של המחסן או המפעל, המרחק שיש לנסוע בכדי להגיע לנמל, והזמן שנסיעה זו תיקח.

כמו כן, בכל נמל באירופה, ספינות יוצאות בתדירות שונה לישראל. לכן, יש לבחור בנמל שיוצאות ממנו הפלגות לארץ במועד המבוקש. יש גם לבחון את אורך נתיב השיט, אם הוא ישיר לישראל, או כולל עצירות בדרך בנמלים נוספים, מה שמאריך את משך ההפלגה.

הובלה ימית מאירופה

הליכי ייבוא וייצוא בין אירופה לישראל

בין אירופה לישראל, יש כבר שנים רבות הליכי ייבוא וייצוא פוריים, המתקיימים מול מגוון גדול של מדינות ביבשת, כגון מדינות הים התיכון הקרובות, כמו טורקיה או איטליה, מדינות עשירות ומתקדמות מהאיחוד האירופאי כמו צרפת, גרמניה ואנגליה, או מדינות ממזרח אירופה, עם סחורות יחסית זולות, כמו פולין.

ממדינות אלו, חברות ישראליות מייבאות ומייצאות, מגוון מוצרים וציוד. לכל סוג של מטען, יש צורך לדאוג לאמצעי שילוח נאותים ומשתלמים. מכיוון שיש לישראל נתיב ימי קרוב לאירופה, המתנהל דרך הים התיכון, שילוח ימי, מהווה ערוץ שינוע מאוד מבוקש ויעיל.

מסלול השילוח של סחורות מאירופה, מתחיל ממחסני החברה היצרנית, כאשר הספק מעדכן אודות כל נתוני המשלוח, תכולתו, משקלו ונפחו, מה שמאפשר לבחור באמצעי שינוע מתאימים. אמצעים אלו יכולים להיות הובלה ימית עם מכולות בגדלים שונים, או הובלה אווירית, לצד הצורך בבחירת אמצעי שינוע יבשתי מתאים, כגון משאית בגודל נאות. את הסחורות מטעינים במחסן למשאיות ומשם הן מובלות לנמל ימי או שדה תעופה קרוב ורלוונטי.

בכל מדינה באירופה, יש נציגים מטעמנו, שדואגים לסגור את העסקאות בשטח ולוודא כי הן מבוצעות כהלכה. ובכל מקרה, כל תהליך של יבוא מאירופה, מבוסס על תהליך מובנה ומאורגן. מקדימות לו שיחות עם הלקוח, בכדי להבין את מאפייני המשלוח וצרכיו המיוחדים. כל זאת, מתוך מטרה שהסחורה תגיע שלמה ליעדה במועד המבוקש, עם עלויות הובלה כדאיות ומשתלמות, עבור הליכי הייבוא או הייצוא.

אפשרויות הובלה ימית אירופה

הובלה ימית מאירופה ואליה, יכולה להתבצע עם חברות ספנות, ספינות ונתיבי שייט שונים, בהתאם לצורכי השילוח ומועדו, או החברות הזמינות באותו מועד. הובלות ימיות מאירופה, מבוצעות ברובן בעזרת מכולות של עשרים או ארבעים פיט, בשתי דרכים עיקריות, של משלוח מטען מלא או למשלוח מטען חלקי.

משלוח מטען מלא המכונה FCL- Full Container Load, הינו משלוח של מכולה מלאה, שכל התכולה שלה הינה ממקור אחד. מלבד הפתיחה בבדיקת המכס, המכולה תפתח רק במחסנים של היבואן. ניתן גם לבחור במשלוח מטען חלקי – המכונה LCL- Less Than Container Load , עם מכולה שמטענה מחולק בין מספר מקורות בשיטת קונסולידציה.

בנוסף לכך, יש מטענים שלא מתאימים למכולות, כמו מטענים בקנה מידה גדול או בצורה חריגה, בדומה לרכבים מיובאים, אותם לרוב יאחסנו על גבי הסיפון באופן בטוח ומאורגן, עם אמצעים שונים שיבטיחו את עיגון הסחורה וימנעו נזקים.

חישוב עלות של הובלה ימית

הובלה ימית מאירופה, מספקת מענה יעיל ומשתלם, לשילוח של מטענים בקנה מידה גדול, כבדי משקל או גדולי ממדים. עלות המשלוח הרבה יותר זולה מאופציה של שילוח אווירי, אך גם יותר איטית. חישוב עלות הובלה ימית לאירופה או ממנה, מגלם בתוכו את העלות של ההובלה עצמה, המכונה Freight והיטלים שונים המכונים Surcharg.

עלויות אלו משתנות בהתאם לסוג ההובלה במכולה, בין אם במטען מלא או חלקי, כאשר במטען מלא FCL, המחיר לא קשור לנפח של המטען בתוך המכולה, הוא יחושב רק על פי גודל המכולה עצמה. זאת בעוד שבמטען חלקי LCL, עלות ההיטלים וההובלה יחושבו לפי המטען שיש בתוך המכולה, כלומר משקל או נפח בהתאם למי שיותר גבוה מבין השניים. נוסחת החישוב עבור מטענים חלקיים, מקטינה את עלות התשלום, ככול שמדובר במטען במשקל או נפח יותר גדולים.

בנוסף לכך, עלויות הובלה ימית כוללות תשלומים לסוכן של הספינה, עבור שירותים שונים כמו שירותי תקשורת, פקודת סירה וכדומה. בדרך כלל מדובר בתשלום קבוע, שאינו תלוי בגודל המטען שמשלחים.

לאמור לעיל, יכולים להצטרף היטלים נוספים. בכל מקרה, מדובר בעלויות מורכבות שיש בתוכן הרבה בסיסים לחיוב וסעיפים שונים, שערי מטבע שיש להתייחס אליהם, ועוד.

כאן אנו נכנסים לתמונה, עם יכולת לספק ללקוח תמונה בהירה, מדויקת וחסכונית של עלויות הובלה ימית מאירופה. התמונה נשענת על הצעות מחיר מפורטות בכתב, עבור שילוח ימי מאירופה או אליה, משך צפוי של ההפלגה. כמו כן, ישנם סעיפים שאנו נדאג להסביר את מהותם, שעל ידי הבנת משמעותם, נוכל לבחור בהצעה הכדאית ביותר, לשירותי שילוח ימי אירופה.

להזמנת שירותי שילוח מקצועיים לאירופה וממנה, ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת IBL  בטלפון 073-7773914  או במייל sales@bansard.co.il.

צור קשר

השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן